Hjälp oss att hitta rimliga och användbara mål

Fastighetsbolaget hade behov att utveckla mål för en av sina digitala tjänster. De ville få en tydligare riktning och mätetal att driva mot. ”Kan ni hjälpa oss att hitta rimliga och användbara mål” var frågan vi fick.

01

En workshopserie i fyra delar

Under fyra tillfällen tog vi tillsammans fram ett paket av mål och mätetal anpassade till kundens digitala tjänst. Vi varvade görandet med teori och byggde nya insikter.

02

En enkel och interaktiv struktur

Vi arbetade tillsammans i ett digitalt och interaktiv form. ”Älskar strukturen” uttryckte en av deltagarna i summeringen. Deltagarna fascinerades över hur mycket vi hann med under kort tid.

03

Mål och mätetal som ger driv och riktning framåt på en spännande resa

I dag har fastighetsbolaget mål och mätetal som ger dem riktning och driv framåt i en spännande resa med sin digitala tjänst. De har en enkel struktur som gör det möjligt att följa upp och utveckla målen kontinuerligt.